Аспірантура і докторантура є формами підготовки науково-педагогічних та наукових кадрів вищої кваліфікації.
Аспірантура призначена для підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів, які за результатами навчання та проведення наукових досліджень під керівництвом наукового керівника готують кваліфікаційну наукову роботу з метою здобуття наукового ступеня доктора філософії та доктора наук (або кандидата технічних наук ) за однією з наукових спеціальностей.
Підготовка в аспірантурі і докторантурі Інституту здійснюється відповідно до наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 13 листопада 2019 року № 598 “Про затвердження Особливих вимог до підготовки та реалізації прав і обов’язків здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладі освіти Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 грудня 2019 року за № 1218/34189.
Перелік спеціальностей 2024 року, за яким в Інституті відбувається підготовка за третім (освітньо-науковим) рівнем (PhD):
- F3 Комп’ютерні науки, освітньо-наукова програма “Комп’ютерні системи і технології спеціального зв’язку”;
- F5 Кібербезпека та захист інформації, освітньо-наукова програма “Безпека державних інформаційних ресурсів”;
- G5 Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка , освітньо-наукова програма “Спеціальні системи електронних комунікацій”.
НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕНЬ В АСПІРАНТУРІ ТА ДОКТОРАНТУРІ
ПО КАФЕДРАМ ІСЗЗІ КПІ ім. ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО
Прийом до аспірантури Інституту здійснюється відповідно до Додатку до Правил прийому до Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського для здобуття ступеня доктора філософії та доктора наук в Інституті спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”.
З питань вступу до аспірантури і докторантури звертатися до науково-організаційного відділу .